Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

ΤΡΙΤΗ simple perfect!

 tip* της ημέρας :
REALLY CHECK
  H ΣΥΝΗΘΕΙΑ:<< βρόμικο >>& αναψυκτικό μετά απο έξοδο 2 φορές/εβδομάδα. 
ΚΟΣΤΟΣ?! 312 ΕΥΡΩ το χρονο.
Η ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. --> τζιν,τοπ,σακακι,ζευγαρι παππουτσια. 
really helpfull<3


Επειδή με ρωτάτε για το eyeliner/μολύβι  και τον τρόπο που το τοποθετούμε θέλω να πως η διαδικασία είναι παρα πολύ απλή και φυσικά αγαπημένη μου... ! 
δεν υπάρχει καμία δυσκολία keep going λοιπόν!!!

Μια αγαπημένη μου στήλη που είχα διαβάσει ήταν αυτή :  
σκοπός δεν ειναι να κάνεις το πιο περίπλοκο μακιγιάζ αλλα το καλύτερο αποτέλεσμα δοκιμασμένο πως βγαίνει πολυ καλό, Δοκιμάστε το ;)




Aς φτιάξουμε τα φρύδια μας! 
εγω μόλις τελείωσα τα δικά μου με αυτή την απλή διαδικασία κάντε το και εσείς και στείλτε μου τις φοτο με τα αποτελέσματα ;) !!



O κάθε οίκος διαφέρει τόσο στα ρούχα οσο και στο μακιγιάζ !!!



Ελπιζω να σας αρεσαν  visit me on : facebook & twitter with love TNKYfashion kissesss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου